Painting autumn


A venit toamna, cu frunze ruginii si cu multe, multe castane. Si cum am prins o zi insorita, dar rece... am facut o plimbare prin parc si m-am intors cu o idee pentru cum sa folosesc hartia cu frunzulite pe care o aveam acolo (pusa bine) si cu plasa plina de castane si frunze. Asa ca, va prezint o Kusudama Castanea cu tepi si floricele:


Model: Kusudama Castanea
Autor: Natalia Romanenko
Tutorial: http://kusudama.info/2012/04/castanea-tutorial/


Model: Maple leaf
Tutorial: http://cridiana-origami.blogspot.ro/2012/10/tutorial-maple-leaf.html





Comentarii

  1. Vai, ce frumoos! Si eu ma gandeam sa fac un „peisaj” din origami cu fond tomnatic (castane), dar mi-ai luat-o inainte si ai realizat ceva uimitor! Felicitari si mult spor in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Aurora, multumesc Denisa!

    Astept si "peisajul" tau din origami cu castane Denisa, Aurora deja ne-a incantat cu al ei.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare