Accessorizing Charlotte


Am ajuns intr-un impas la accesorizarea kusudamei Charlotte din tutorialul anterior. As fi preferat sa folosesc floricele quilling asortate cu imprimeul de pe hartie dar mi se parea ca se potriveste si cu un curler, datorita onduleurilor din model. Din pacate, betele mele de frigaruie pe care le-am cumparat recent si pe care le folosesc pentru quilling nu mai sunt la fel de bune fata de ce am avut si se rup dupa 2-3 rasuciri, asa ca am ramas la curler. Unul de 30 de piese, pe care l-am desfacut la un moment dat, cand am realizat ca am luat-o pe drumul gresit cu asamblatul.
Si cum dimineata batea soarele asa de frumos pe fereastra mea, am facut repede si niste poze.



Model: Kusudama Charlotte
Autor: Uniya Filonova
Tutorial: http://cridiana-origami.blogspot.ro/2013/07/tutorial-kusudama-charlotte.html




Comentarii

Postări populare