Origami wall for a wedding


Am lucrat 3 saptamani si mai bine la acest perete si am consumat atata hartie rosie incat nu ma mai tenteaza o perioada sa mai impaturesc origami in aceasta culoare. Am impaturit rozete mai mult decat dublu fata de ce am estimat initial, si cu toate ca o rozeta se face relativ usor dureaza un pic sa o lipesti si sa-i dai forma. Am aplicat principiul de impaturire din diagramele de la Oriland pentru evantaie, in felul acesta toate au avut aceeasi inaltime. Au fost ceva probleme la asamblare, dar s-au rezolvat si rezultatul final e cel din poza de mai sus. E primul meu proiect de acest gen si a fost o provocare sa-l realizez (si sa-l transport in alta localitate).





Comentarii

  1. The wall of this wonderful!!
    His works are really amazing.
    Congratulations.

    RăspundețiȘtergere
  2. este de-a dreptul...wow! ce frumos si elegant arata! Invidiez mireasa ;). Si tie felicitari pentru munca depusa si dusa la capat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lindíssimo!Parabéns pelo lindo trabalho!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arta.

    Mi-as dori sa pot admira peretele si in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you Flaviane, Deinha, Isabella!
    I am sorry for the late answer to your comments, but I was in holiday.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Andreea, multumesc Adriana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Paula, si eu mi-as fi dorit sa vad peretele finalizat in realitate. Din pacate, eu nu am avut suficient loc in casa incat sa-l sprijin de ceva ca sa vad cum arata asamblat.
    M-am multumit cu cateva poze trimise de wedding planner si inca mai sper sa vad pozele facute de fotograf, dar cred ca voi ramane cu asteptarea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata genial!!! Wow..atat de simplu si totusi atat de complex . Super. Felicitari. A iesit incredibil de frumos peretele. Efectul este ...

    Imi era dor sa iti vad lucrarile. Cu facultate and everything nu am apucat. Se pare ca am pierdut multe!~

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Madalina! Si mie imi era dor de comentariile tale si de postarile tale. Acum ca se propie vacanta poate o sa ai mai mult timp pentru quilling.

    RăspundețiȘtergere
  10. este minunat ceea ce faceti!
    imi puteti da, va rog, o adresa de mail pe care va pot contacta?
    multumec mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Adresa mea de mail este: cridiana@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare