Iz de filocalii

 Am fost la posta vinerea trecuta sa trimit niste colete si cum stateam eu acolo la coada si ma uitam pe pereti, am vazut in una din vitrine o carte care se numea "Poezii cu iz de filocalii". Mi-a placut foarte mult desenul de pe coperta (o caprioara printre floricele) si titlul (mi se pare foarte delicat). Cand am rasfoit cartea am vazut ca are multe poezii pentru copii, unele mai comice, altele mai triste, dar toate cu un iz educativ si insotite de niste desene tare simpatice (exemplu: poezia Ariciul). 
De la aceasta carte mi-a venit ideea sa fac aceasta cruciulita - e prima mea incercare si sunt multumita de rezultat cu toate ca mi-a iesit un pic mai mare decat am prevazut initial.

Comentarii

  1. Hi, Cridiana!
    Ohh! Your work is so delicate, so pretty! And is really beautiful in blue and green! Congratulations!

    Have a nice week! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you Yara :)
    Have a nice week also!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa admir mai mult? Creatia ta facuta din vazduh sau poezia ca a inspirat-o? Frumoase emotii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cridiana: Very very refined work.
    I like it too much!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurora, sa stii ca toata cartea este minunata! Cu toate ca e dedicata copiilor aduce zambete si pe buzele adultilor care o citesc.

    Claudia, thank you for your kind words. Would you like to give it a try? :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult cum ti-a iesit cruciulita. Culorile cu siguranta te fac sa te gandesti la vazduh :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Quillingg~~heheh..scz dar imi place cum strecori si cate un pic de quilling printre minunatele kusudame si modelele origami..

    Cruciulita a iesit superba~si chiar daca este un pic mai mare sunt sigura ca o sa ii gasesti un loc numai bun pentru ea~

    *hugs*
    M.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Madalina. Cat despre loc, eu i-am gasit deja un proprietar care o sa-i gaseasca locul potrivit.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare