Forget me not

 Trecand aproape zilnic pe langa un camp cu grau il tot admiram si ma gandeam la kusudamele pe care le-as poza prin el. Dar cand ieseam la plimbare nu aveam terminat nimic, ba nu mi se parea ca s-ar potrivi cu peisajul. Si intr-o zi, lucrand la aceasta kusudama - pe care vroiam sa o accesorizez cu altceva, mi-am zis sa nu mai aman lucurile, sa o prind cu o fundita si sa o las de sine statatoare (chiar daca nu are mai mult de 5 cm diametrul) ca sa o duc sa faca pe fotomodelul.
Zis si facut, am prins o zi cu soare, am culcat la pamant jumatate din camp (exagerez un pic) deoarece unde ma duceam eu sa pozez kusudama, Loki (cainele meu) se arunca in grau tavalindu-se si pe stanga si pe dreapta lasandu-ma fara fundal. Dar am reusit sa fac cateva poze si m-am intors acasa incantata de rezultat. 
A doua zi, mergand iar la plimbare, am trecut pe langa camp si m-am oprit socata. Am clipit de mai multe ori, crezand ca privirea imi joaca feste sau nu mai recunosc eu locurile: graul disparuse. Am stat un pic sa deplang privelistea dezolanta, acompaniata de croncanitul fericit al ciorilor ce se indopau cu seminte, am oftat, si am mers mai departe, zambind imbucurator ca nu am mai amanat o zi cu pozele.
 Model: Hana no kusudama no 5 (variatiune)
Autor: Mariko Kubo
Diagrama: in cartea "Hana no kusudama"

Comentarii

  1. "Fotomodelul" tau e dovada ca poti sa strangi toata vara intr-o minune cu diametrul de numai 5 cm. Admirabil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Aurora pentru cuvintele frumoase. Imi place mult sa-ti citesc comentariile - sunt pline de metafore si ma duc cu gandul catre lumea poeziilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce realizezi tu este minunat întotdeauna, dar asta mi-a atins sufletul cu totul şi simt nevoia să-ţi mulţumesc, a venit ca o lecţie de viaţă pentru mine astăzi, şi speri să nu te superi, dar am preluat imaginea pentru a o împărtăşi şi altora cum m-am priceput e mai bine, dar o voi păstra ca pe un dar pentru mine, pentru că... aveam nevoie de kusudama asta. Speram să găsesc astăzi şi diagrama, să-mi fac măcar o floricică, dar voi rămâne deocamdată la minunatele tale poze. Te felicit pentru munca şi dăruirea ta şi-ţi multumesc pentru că exişti şi ai reuşit astăzi să-mi bucuri cu totul inima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Laura. Cum sa ma supar? Ma bucur ca mi-ai preluat imaginea pentru a o impartasi si altora.

    Uite aici ai diagrama de la modul:
    http://www.mediafire.com/view/?00r49dauf9urj#js4p8wy3r2d5046
    Ca sa ajungi la pasul 1 din diagrama, trebuie sa urmezi toti pasii de la 1 la 6 de la diagrama de la "Crin" pe care o gasesti aici: http://origami.ro/Diagrame/DiagrameTraditionale.aspx

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare