Applause kusudama I

 Am reusit si eu in sfarsit sa impaturesc un "Applause Kusudama" de 30 de piese - model inventat de Mio Tsugawa. Mie mi se pare ca seamana cu un buchet de trandafiri asa ca atunci cand ma uitam la pozele de pe internet cu acest model eram tare nedumerita si nu intelegeam de unde vine numele. Dar dupa ce m-am chinuit o multime sa il asamblez am realizat: esti asa de fericit cand reusesti sa-l termini incat iti vine sa aplauzi de bucurie!
Si pentru ca mi-a placut rezultatul, mi-am propus sa impaturesc cateva un exemplare mai reusite decat cel din poza. Modulele care inca nu au fost ondulate ma asteapta:

Comentarii

  1. "Dar dupa ce m-am chinuit o multime sa il asamblez am realizat: esti asa de fericit cand reusesti sa-l termini incat iti vine sa aplauzi de bucurie!"

    Hahah, mi-a placut asta! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare