Tea-cup lady-elephant



Comentarii

  1. foarte frumoase aceste cescute..as dori sa fac si eu una pentru sora mea geamana si nu stiu ce dimensiuni au cescuta si animalutul..imi poti spune tu?...multumesc frumos si mult succes in continuare..ma inspir mereu din creatiile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :D

    Bubu...nu stiu ce sa-ti zic de dimensiuni - cu aproximatie cred ca are vreo 5 cm diametrul cescuta.
    Eu am folosit fasii inguste de 0.5 si lungi de aprox 29 cm. Farfuria si cescuta au: 18 fasii bleo + 6 albastre + 6 galbene + 6 albastre + 6 bleo din cate imi amintesc. Iar elefantelul are minim 18. Sper ca iti foloseste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc din suflet..ce pot sa zic...esti o draguta...!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare