Doi cocori suparati

M-am intors la kusudame dupa o mica pauza, cu o sakuradama - a trecut ceva vreme de cand am impaturit una. Inspirata de sakuradama tripla a lui Cati de pe forumul de origami am zis sa incerc si eu una, dar avand in vedere ca diagrama de la florile mele de sakura difera un pic de cea folosita de Cati, m-am limitat la o sakuradama dubla, ornata cu cocori. Am ales combinatia de negru cu roz.

Am folosit ca ornament, evantaiul cu cocori. L-am vazut initial pe un blog si mi s-a parut tare simpatic. Diagrama pentru modelul cu un cocor am gasit-o in una din cartile cu modele exclusiv cu cocori cu titlul in japoneza.
Am impaturit modelul numai dintr-o singura bucata de hartie, nu din doua bucati lipite la final (precum cel de pe blog). Din pacate, folosind o singura bucata de hartie, intre cei doi cocori nu au iesit suficiente pliuri pe evantai ca sa ii pot impaturi cu ciocurile unul catre celalalt, asa ca i-am impaturit cu ciocurile spre exterior. De aici si titlul postarii, deoarece imi par a fi cam suparati unul pe celalalt.


Comentarii

  1. Olá! Adorei seus encantos, muito lindissimos. As cores por exemplo. Adoro o rosa e com o preto ficou um show. Bjos.

    RăspundețiȘtergere
  2. You're gifted. Your kusudama is beautifull. I wish I could fold one of this. Maybe one day.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi era tare dor de kusudamele impaturite de tine! E atat de frumoasa, culorile, evantaiul, chiar si cei doi cocori suparati! Parca intuiesti ca le va trece in curand supararea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Imi place foarte mult acest model. Ai gasit combinatia perfecta:) Negru si roz.
    As vrea sa incerc si eu unul pe rosu si alb :) E modelul dublu de la Sakuradama?
    Ce dimensiuni ai folosit la hartie? Stiu ca trebuie 1:2, dar in cm cat? Partea roz e mai mica decat cea neagra?
    Mersi de informatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Oana :)
    Ca si dimensiuni eu am facut sakuradama din dreptunghiuri de 8/4 cm si florile de cires din patrate de 3 cm - ca sa iasa mai mici un pic decat florile din kusudama. Poti incerca si pe dimensiunile 10/5 cu 3 cm - mai ales daca nu ai mai facut modelul acesta.
    Spor la impaturit.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare