Destinatar neasteptat

Model: carucior golden venture
Diagrama: cu mii de multumiri lui Criss pentru fotodiagrama de pe forumul de origami

Model: papucei
Diagrama: http://imageshack.us/photo/my-images/686/cpia2desapatinhodebebe.jpg/
Hartie: cu mii de multumiri lui Criss

 
Model: ursulet
Diagrama: NOA Christmas 2




  Tocmai mesteream la acest carucior cand au venit unchiul si matusa mea in vizita si am aflat ca voi avea un verisor (sau o verisoara :) ) asa ca am dat zor sa termin modelul ca sa-l pot darui inainte sa plece.

Comentarii

  1. Bună ziua, această creaţie este frumoasă ... pot sa-mi spui unde am găsi diagramele?
    salut multumesc
    alessandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alessandra, ai linkurile catre diagrame in postarea mea (acolo unde scrie Diagrama).

    RăspundețiȘtergere
  4. Noh, pe bune? :)) "Nu-i pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste" ;))
    Sa fie sanatosi toti trei si sa se bucure unii de ceilalti.
    Si tie felicitari, au iesit minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Que coiiiiiiiiiiiiisa mais liiiiiiiiiiinda e criatiiiiiiiiiiva. Amei D+. Bjos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh my God!! This is so beautiful!!

    I tried to find the instructions but I can't see some pictures and I don't understand your language!! The Google Translate doesn't help me so much!!!!!

    Could you help me?!

    Thanks a lot!!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu numa acuma il vad, doamne cat de dragalas ti-a iesit :X ii superb :X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare