Quilling - arta de a rula hartia


Arta quilling s-a raspandit pe blogurile de origami, si mai ales acum, de Martisor, a prins amploare. Am fost impresionata de micile bijuterii din hartie rulata de cand le-am vazut prima oara, acum cativa ani. Dar nu m-am incumetat sa incerc si eu, deoarece mi se parea foarte migalos si complicat.

In toamna trecuta, Lipo m-a invatat sa fac trandafirasi quilling si de atunci tot mi-am promis ca voi mai incerca si alte modele. In decembrie am dat de blogul lui Lorette, care are un post despre "Quilling sau arta de a rula hartia" plin de modele extraordinar de frumoase. Am reusit de-abia acum, de Martisor sa incerc si eu cateva combinatii, urmatoarele posturi vor fi cu rezultatele. 
Primele incercari:

Comentarii

  1. Nu stiu la care sa ma uit mai repede. Sunt superbe!!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) Asta e prima tura, voi reveni cu alte modele (tot de flori).

    RăspundețiȘtergere
  3. Clara, ti-au iesit foarte frumoase pentru primele incercari. Ma tenteaza si pe mine quilling-ul, dar tot aman sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Floricelele tale sunt superbe.Dar, am si eu o intrebare: Cum ai "franjurat" hartia? Mai ales pe ultima floricica cum ai facut-o?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult pentru aprecieri.

    Andreea, daca incepi, s-ar putea sa nu te mai poti opri :P

    Vijaya, am "franjurat" hartia cu o foarfeca - m-am chinuit ceva, deoarece nu am uneltele de quilling care se gasesc la magazinele specializate.
    La ultima floricica am folosit intai un perforator si apoi foarfeca.

    RăspundețiȘtergere
  6. cum pot sa fac aceste minuni? unde gasim si noi exemple. am si eu un site: www.origami-instructions.info

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare