Visul unei nopti de iarna


Model: Pigasus
Filmulet: origamitube

Comentarii

  1. Tare dragut visul! Iar pozele pun si mai bine in valoare modelul! Si imi place micutul care viseaza :) Nu prea am reusit sa imi dau seama ce e :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Micutul e un porcusor fara aripioare. Am vrut sa fac acest model pentru 20 Decembrie, dar din pacate nu am apucat sa-l termin de asamblat la timp.

    De poze nu sunt asa de incantata, caci blitul le-a facut sa para un pic in ceata, dar au iesit culorile destul de vii.

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de simpatic poate fi porcusorul :X

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARI PENTRU TOT CE AI REALIZAT, ESTE MINUNAT. iTI URMARESC BLOGUL SI MA INSPIR.

    TE INVIT SA VIZUALIZEZI UN O IDEE NOUA DE ORIGAMI...ASTEPT CU INTERES PAREREA TA!
    http://mostwonderfulorigami.blogspot.com/2011/02/lebada-ecologica.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare