Papusi japoneze

In timp ce confectionam semnul de carte cu papusa japoneza ma gandeam daca pot realiza cumva kokeshi dolls din origami, deoarece de cand le-am vazut prima oara mi-am dorit sa am si eu una. Tot cautand pe net, am dat de papusile facute de Dust of Enchantment si am incercat si eu sa fac cateva. Acesta este rezulatul:






Detalii:
Pentru kimonouri am folosit in sfarsit hartia mea washi pe care am cumparat-o din Olanda si pe care o pastram pentru zilele cand voi face papusi din hartie.

Comentarii

  1. Felicitari Cridiana! Sunt foarte dragute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! Nu mai vazusem pana acum si habar n-aveam ca exista si asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru toate minunatiile pe care le realizezi!
    La mine pe blog te asteapta un premiu simbolic.
    Mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Clara.
    Lucrezi foarte frumos si tin sa te felicit, deci felicitari.

    Acum o intrebare : caut de ceva vreme hartie washi ... ma intrebam: tu ai cumparato din Olanda sau ai dat comanda de ea de la noi de prin Olanda.

    Multumesc si spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc,

    Eu am cumparat hartia din Olanda.
    Dar ai putea sa incerci pe site-ul acesta, mi l-a trimis cineva pe post de comentariu, numai ca nu am apucat sa si dau comanda de ceva hartie:
    http://hartiespeciala.ro/hartie-origami

    RăspundețiȘtergere
  6. Clara, sunt superbe papusile tale! Felicitari! De unde ai cumparat bilutele (capetele)?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare