Carusel

Am vazut de cateva luni bune pe bloguri poze si diagrame pentru carusel, cand ma uitam la poze, vroiam sa-l fac si eu, dar cand vedeam diagramele mi se pareau foarte incalcite si nu intelegeam prea bine ce vor sa spuna.
Zilele astea, Anamoniq a gasit un link pe un blog, catre o diagrama pentru carusel care explica foarte bine pasii necesari:
http://origamitha.blogspot.com/2009/03/carrossel-passo-passo.html
Datorita acestei diagrame, m-am incumetat si eu sa il fac, si am ajuns la concluzia ca este un model destul de usor si foarte dragut.




Dimensiuni:
Carusel: La un modul intra 2 bucati de hartie: una patrata de 10 cm, si una dreptunghiulara (care de altfel este optionala), mai mica, de 3.5 cm x 1.8 cm.
Se vor asambla 12 module.
Calut: Un calut este facut dintr-o bucata de hartie de 7 cm.
Se vor face 6 caluti.
Batul de sustinere: 20 cm.
La final, mi-a iesit o figurina de 20 cm inaltime si 8 cm latime.

Calutii:
Se incepe cu forma de baza Square. Modelul este simetric (se repeta cate un pas pe ambele parti).

La final (5), folosind un ac, se trece o ata prin calut, si apoi se face un nod (eventual se pune o margea mica) pentru a impiedica modelul sa alunece. Calutul se leaga mai apoi de partea de sus a caruselului.

Comentarii

  1. superrrrrrr blogul tau.te felicit si ma bucur ca te-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ola Clara, gostei do carrousel, e, aunque o idioma seja um pouco dificil, dá para entender.
    um abraço desde Bahia Brasil
    Untalgregorio
    www.gregoriovainberg.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare